Zoeken naar
Sophie Wouters
Ik heb ruim 8 jaar ervaring als B2B Marketeer. Ik ben geen financial, maar ik leer iedere dag een beetje meer. Ik ben verantwoordelijk voor de marketing en communicatie van CFOLab. Het concept zit echt goed in elkaar. De toegevoegde waarde is helder en de prijs die je daarvoor betaalt ook. De klanten zijn ambassadeurs en de collega’s zijn intelligent, kundig én gezellig. Mijn rol is (of lijkt) simpel. De grootste uitdaging is de naamsbekendheid van CFOLab en leadgeneratie. Daar gaan we de komende tijd dus vol op inzetten.
Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van CFOLab voor klanten?
Het unieke concept: een vaste prijs per maand voor een dedicated CFO – die ook nog eens een heel team kan inschakelen. Je hebt alle voordelen van een abonnement, maar niet de nadelen. Het is namelijk per direct opzegbaar. Het vertrouwen dat er intern in het concept is, is groot. En terecht. Het grootste voordeel van het abonnement is dat je alles krijgt wat je op finance (en strategisch) gebied nodig hebt om structureel te groeien. Voor één vast bedrag per maand.
Waar ben je trots op?
Ik ben trots om onderdeel uit te maken van deze ambitieuze club. Uiteraard ben ik enthousiast over CFOLab en het concept. Ik heb bij een aantal MKB-ers gewerkt en ik zie echt de meerwaarde van een CFO voor het MKB. Ik ben trots op de groei die CFOLab doormaakt en dat zie je terug in verschillende marketing aspecten: employer branding, content & events.
CFOLab is een ambitieus bedrijf, met collega’s die slim, kundig en gezellig zijn. Iedereen wil graag vooruit en de meerwaarde van het concept bewijzen bij zoveel mogelijk MKB bedrijven. Ik vind het super leuk om daar een bijdrage aan te leveren!
Meer weten over de collega’s bij CFOLab? Kijk dan bij Ons Team.